Blog

Blog

Storytelling w biznesie

16.01.2018

Storytelling w biznesie

Po intensywnej pracy warsztatowej z zespołem niezwykle kreatywnych sprzedawców wspólnie podsumowaliśmy najważniejsze kwestie, absolutne must have, gdy zabieramy się za wykorzystywanie storytellingu w biznesie! 

 

czytaj więcej

Prezent świąteczny i inwestycja w jednym?

22.11.2017

Prezent świąteczny i inwestycja w jednym?

To możliwe! 

Benefit pracowniczy dla pracowników działu HR, który się zwróci...

Dyrektorze HR kiedy Twój zespół miał szansę skupić się na sobie a nie potrzebach rozwojowych innych? Dawno? Nigdy?

czytaj więcej

9 błędów Menedżera

26.09.2017

9 błędów Menedżera

20/80 Znacie?    Jeśli znajdziesz kluczową przyczynę, uda Ci się wyeliminować 80% skutków

Nie pozwalam na siebie wpływać.     (Nie)Deleguję.     Cele? No mam...

Popełniasz te błędy?   Nie wiesz? Przeczytaj i sprawdź!

 

czytaj więcej

Ach ten turkus... cd.

15.09.2017

Ach ten turkus... cd.

Czy w każdej organizacji możliwe jest wdrożenie turkusu? Tak, jeśli organizacja jest do tego gotowa. Czy każdą organizację da się przygotować? Tak, ale czasem zupełnie się to nie opłaca…

Czytaj więcej

Turkusowe firmy

01.09.2017

Turkusowe firmy

Czym jest „turkusowa organizacja”? Co ją charakteryzuje? Czy w każdej organizacji możliwe jest wdrożenie turkusu? Jakie warunki musi spełniać firma, która chce zmierzać w stronę turkusu?

 

Na te i inne pytania odpowiem w kolejnych częściach artykułu pt. „Turkusowe firmy”.

Czytaj więcej

Typowe wzorce myślenia, odczuwania i reagowania

25.08.2017

Typowe wzorce myślenia, odczuwania i reagowania

Jedni z nas mają dominujący system operacyjny Ofiary inni Obrońcy, Dogadzacza lub Mistrza, który we wszystkim jest najlepszy. Są też wieczni Optymiści i wieczni Pesymiści. Zdarzają się wśród nas systemy operacyjne Dowcipnisia lub Plotkarza. 

 

Tych wzorców jest znacznie więcej i założę się, że prawie wszystkie z łatwością znajdziesz w swoim otoczeniu.

Czytaj więcej

ANALIZA TRANSAKCYJNA W BIZNESIE

26.07.2017

ANALIZA TRANSAKCYJNA W BIZNESIE

Nie znam nikogo, kto nie chciałby mieć prawdziwej satysfakcji z pracy, a jednocześnie wielu z nas nie wyobraża sobie, że mogłoby sobie wesoło podśpiewywać z rana „Hej ho, hej ho, do pracy by się szło!”. Nie spotkałam jeszcze organizacji, w której nie było problemu z zaangażowaniem jakiejś grupy pracowników. 

czytaj więcej

MYŚLENIE SYSTEMOWE ORGANIZACYJNYM ŚWIĘTYM GRAALEM. CZ. 3

06.07.2017

MYŚLENIE SYSTEMOWE ORGANIZACYJNYM ŚWIĘTYM GRAALEM. CZ. 3

Jak wdrażać MYŚLENIE SYSTEMOWE na każdym szczeblu organizacji w sposób skuteczny i trwały?

 

Aby sprawić, żeby pracownicy zaczęli myśleć systemowo, musimy zmienić ich sposoby wizualizowania i odwzorowywania struktury sytuacji, na które mają wywierać wpływ oraz które próbują zrozumieć.

 

czytaj więcej

MYŚLENIE SYSTEMOWE  - co oznacza w praktyce?

08.03.2017

MYŚLENIE SYSTEMOWE - co oznacza w praktyce?

MYŚLENIE SYSTEMOWE – fanaberia czy konieczność?

 

Zarówno usługi jak i przemysł stają przed wyzwaniami oferowania coraz szerszej gamy produktów, w coraz krótszym czasie i jednocześnie maksymalnie dostosowanych do potrzeb klienta. Produktem końcowym jest coraz częściej wyrób w połączeniu z usługą, co jeszcze bardziej wzmaga konieczność zajęcia się całymi procesami biznesowymi.

Czytaj więcej

Myślenie systemowe organizacyjnym Świętym Graalem

01.02.2017

Myślenie systemowe organizacyjnym Świętym Graalem

Czym jest myślenie systemowe? Co oznacza?  Czy myślenie systemowe to fanaberia czy konieczność? Jak wdrażać  myślenie systemowe na każdym szczeblu organizacji w sposób skuteczny i trwały?

Na te i inne pytania odpowiemy w kolejnych częściach artykułu pt. „Myślenie systemowe organizacyjnym Świętym Graalem”.

czytaj więcej

Zaangażowanie prawdziwe a nie pompowane

20.12.2016

Zaangażowanie prawdziwe a nie pompowane

Chcemy dzielić się z Państwem naszą wiedzą, doświadczeniem, obserwacjami i przemyśleniami - nie tylko w trakcie warsztatów, ale także tu - na blogu. Zachęcamy do śledzenia wpisów, komentowania - a także sugerowania tematów jakie najbardziej Państwa  interesują!

Pierwszy ważny dla nas i naszych klientów temat: Zaangażowanie prawdziwe a nie  pompowane.

 

czytaj więcej

Skontaktuj się z nami