VADEMECUM MENEDŻERA

« wróć

PROGRAM

  • jak rozpocząć pracę w nowej roli? co i jak zakomunikować nowemu zespołowi?
  • jak przygotować siebie i swój zespół do nowej sytuacji?
  • co powinno zawierać exposé, a czego nie należy robić w trakcie spotkania inaugurującego z zespołem?

Po webinarze otrzymasz przykładowe exposé wraz ze wskazówkami!  

TERMINY SPOTKAŃ:

20.10 godz. 14.00

22.10. godz. 10.00

  29.10 godz. 10.00   

 

1-1,5 h otwarty webinar na platformie Zoom   

ZAPISZ SIĘ PRZEZ FORMULARZ (klik)

  • Co jest największą barierą w rozwoju polskich firm?
  • Dlaczego 40% nowo mianowanych menedżerów traci swoje stanowisko w trakcie pierwszych 18 miesięcy pracy?
  • Ile kosztuje firmę ciągłe tworzenie stanowisk menedżerskich, ciągłe rekrutacje na te same stanowiska?
  • Co jest tego powodem? Jak temu zapobiec?

Na te pytania odpowiada Iwona Golonko w krótkim filmie - zobacz nagranie (klik) 

 

Od lat wspieramy menedżerów w efektywnym pełnieniu funkcji menedżerskich. Służy nam do tego m.in. Vademecum Menedżera, które już w listopadzie realizujemy w formule otwartej. 

 

Zapisz się na nasze otwarte szkolenie Vademecum Menedżera w listopadzie! 

Szkolenie będzie realizowane w formie cyklu 8 spotkań online na platformie zoom w godz. 9.00 – 11.30 w następujących terminach: 16, 17, 20, 23, 24, 27, 30 listopada oraz 4 grudnia 2020 r.

 

Zapisy na najbliższą edycję trwają do 6 listopada. Liczba miejsc ograniczona! W szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 8 osób.

 

Cena regularna za udział jednej osoby to 2 190 zł netto.

 

 

ZAPISZ SIĘ PRZEZ FORMULARZ (klik)

Jeśli...

  • ...planujesz awansować jednego z pracowników na stanowisko menedżerskie
  • ...masz w swojej firmie menedżerów z krótkim stażem
  • ...potrzebujesz wyrównać i ugruntować poziom wiedzy i umiejętności wśród kadry zarządzającej
  • ...chcesz rozwijać własne kompetencje menedżerskie
  • ...widzisz trudności z budowaniem autorytetu u swojego menedżera
  • ...obserwujesz niepewność i napięcie u menedżerów po awansie
  • ...borykasz się z  niskimi wynikami badań satysfakcji i zaangażowania w zespołach
  • ...chcesz, aby kadra zarządzającą lepiej monitorowała i egzekwowała wykonanie zadań (zwłaszcza jeżeli pracujecie nadal lub przeszliście na tryb pracy zdalnej)
  • ...chcesz, aby menedżerowie w Twojej firmie dopasowywali styl zarządzania do ludzi i dzięki temu wykorzystywali ich mocne strony
  • ...chcesz, aby menedżerowie w Twojej firmie nawiązywali zdrowe relacje w swoich zespołach oraz z klientami dzięki świadomej i precyzyjnej komunikacji
  • ...zależy Ci na budowaniu kultury organizacyjnej opartej o szczerą, rzetelną i konstruktywną informację zwrotną

to nasze szkolenie odpowie na Twoje potrzeby!

  Blended-learning to ...

  • uczenie hybrydowe: tradycyjne metody + nowoczesne technologie
  • zróżnicowany przekaz
  • szeroki wachlarz narzędzi zdalnych
  • interaktywność
  • duża skuteczność
  • komfort użycia
  • elastyczny proces uczenia się
  • klientocentryczna organizacja czasu

 

 Blended-learning w Maroney: 

  • uwzględniamy cele klienta, aktualną tematykę i specyfikę branży oraz grupy uczestników
  • stosujemy szeroki wachlarz zdalnych jak i bezpośrednich form aktywizacji uczestników
  • duży nacisk kładziemy na uniwersalne kompetencje menedżerskie
  • angażujemy emocje menedżerów w zmianę i wdrożenie nowych umiejętności
  • mieszamy konteksty, w których uczymy
  • zmieniamy media, przez które odbywa się komunikacja
  • wykorzystujemy elementy pracy projektowej przy wdrażaniu
  • przewidujemy czas na próbowanie i popełnianie błędów
  • zachęcamy do dyskusji
  • stosujemy narzędzia wykorzystywane w mentoringu i coachingu

Jeżeli chcesz zorganizować dla swojej firmy szkolenie zamknięte

napisz lub zadzwoń do Opiekuna Projektu:

e-mail: marta.bozko@maroney.pl, tel. 600 599 923

SZKOLENIE POPROWADZI 

IWONA GOLONKO

 

Konsultantka, psycholożka biznesu, interim manager i trenerka z ponad 20 letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami, projektami, firmami, certyfikowana mentorka i coach.

 

 

 

Ponad 13 lat doświadczenia:

  • w prowadzeniu szkoleń dla kadry menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania w takich firmach, jak m.in. PKP, Bridgestone, Biotronik, Grupa Topex, Provident, Expander, Benefit Systems
  • w dziedzinie Mentoring on-the-job oraz Business & Life Coaching dla wyższej i średniej kadry zarządzającej oraz dla członków zarządu takich firm jak m.in.: Alstal, Expander, Ghelmaco, Benefit Systems, UTC Aerospace Poland, MB Aerospace, British American Tobacco

WYBRANE REKOMENDACJE

 

Iwonę poznałam jako trenerkę biznesu 10 lat temu.  Dla Firm w których pracowałam/pracuję zrealizowała cały szereg, wysoko ocenianych szkoleń. Imponująca jest jej wiedza i doświadczenie, z których można czerpać inspiracje dla siebie aby być lepszym przełożonym/współpracownikiem/przyjacielem/partnerem. Miałam możliwość uczestniczenia w całym wachlarzu warsztatów prowadzonych przez Iwonę, m.in.: zarządzanie zmianą, motywacja, zarządzanie czasem, zarządzanie relacjami, komunikacja w zespole, rozwiązywanie konfliktów, Iwona organizuje też fantastyczne spotkania team building'owe - jednym zdaniem jest to Premium Klasy Specjalistka od spraw trudnych i od przyjemności.  Z niecierpliwością czekam na kolejne warsztaty, które poprowadzi Iwona! 

 

Miałam przyjemność uczestniczyć w kilku warsztatach prowadzonych przez Iwonę Golonko, zarówno otwartych, jak i wewnętrznych przygotowanych na miarę potrzeb dla zespołu kadry managerskiej. Każde spotkanie było pełne nie tylko merytorycznej treści, ale także inspiracji do wielu przemyśleń i refleksji. 

 

Pani Iwona poprowadziła bardzo sprawnie warsztaty dot. efektywności w Scrum dla 20 osobowego zespołu, który na co dzień realizuje złożone projekty informatyczne. Warsztaty doskonale trafiły z formą i treścią w oczekiwania i wyzwania, z którymi aktualnie mierzy się zespół. Bardzo dobry kontakt z grupą, praktyczne ćwiczenia i przykłady, ogromne doświadczenie i wiedza p. Iwony oraz jej otwartość sprawiły, że warsztaty były bardzo wartościowe dla całego zespołu.