Wsparcie psychologiczne i eksperckie Klientów

« wróć

Program Wsparcia dla Firm

Nasi trenerzy i konsultanci dostępni są w godzinach 10.00 - 17.00

Zapewniamy pełną poufność i anonimowość.

Możesz do nas wysłać SMS 24/7 - odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

 

Możesz wybrać dogodną ścieżkę kontaktu:

  • rozmowa telefoniczna
  • rozmowa poprzez komunikator typu Skype/Messenger/ WhatsApp
  • wideokonferencja online
  • mail

 

DEDYKOWANY Zespół wsparciowy tworzą:

  • psychologowie
  • eksperci zarządzania
  • konsultanci zarządzania kryzysowego
  • terapeuci i psychoterapeuci prowadzący praktykę i superwizje
  • trenerzy biznesowi

Certyfikowani z:

  • obszaru mentoringu kognitywnego
  • ICC oraz ICF na poziomie ACC
  • psychoterapii  Ericksonowskiej 
  • narzędzi budowania odporności psychicznej  np. MTQ48

Jakie problemy możemy pomóc Ci rozwiązać?

  • zarządzanie zdalne (ustalenie celów, priorytetów, dobór narzędzi, komunikacja, delegowanie, rozliczanie, jak poradzić sobie z wizją trudnych decyzji personalnych, utrzymanie efektywności zespołów wirtualnych)

 

  • praca w zespole zdalnym (planowanie pracy, kontrola zadań, oragnizacja spotkań online)

 

  • komunikacja ( specyfika komunikacji zdalnej, pułapki, usuwanie barier komunikacyjnych, język)

 

  • budowanie zaangażowania i motywacji zdalnie (budowanie zaufania, autorytet menedżera, narzędzia, sprawdzone praktyki)

 

  • zarządzanie stresem ( pętla emocji, proces powstawania napięcia, narzędzia redukowania napięcia, jak zmniejszać panikę w zespole, jak lęk przełożyć na konstruktywne działania, podejmowanie decyzji w zmiennej rzeczywistości VUCA)

 

  • odporność psychiczna (jak budować w zespole i u siebie, zdrowe nawyki, wartościowe działania, jak sobie radzić z emocjami, kiedy projekty nagle zostały wstrzymane)

 

  • zarządzanie emocjami (proces powstawania emocji, narzędzia do kontroli emocji, taktyki obniżania poziomu negatywnych emocji u innych, jak nie eskalować emocji, kontrola paniki, uspokajanie emocji i nastrojów ludzi wokół nas)

 

  • zarządzanie kryzysowe ( jak zwinnie zaktualizować strategię, przyjęcie nowej roli lidera zmian, komunikacja, budowanie zaufania, trudne sytuacje, odpowiedzialność)

 

  • zarządzanie zmianą (proces zmiany, emocje, kroki wprowadzania zmian, efektywna komunikacja, elementy zmiany, zdalne wprowadzanie zmian)

USŁUGI

SESJE COACHING/MENTORING

 

WIELOKIERUNKOWE WSPARCIE MENEDŻERA,

KTÓRE...

  • jest najskuteczniejszą i najszybszą metodą rozwijania kompetencji kluczowych w obecnej sytuacji kryzysowej,
  • pomaga menedżerom dostrzegać nowe możliwości i w ten sposób pomaga organizacjom osiągać najlepsze rezultaty w okresie ogólnego spowolnienia/zamrożenia działań firmy,
  • prowadzi do wyraźnej, mierzalnej poprawy efektywności w zakresie w zarządzanym przez niego zespole zdalnym,
  • podnosi morale, gdyż indywidualna praca jest efektywnym sposobem pracy nad postawą kluczowych osób w organizacji.

ZOBACZ OFERTĘ (klik)

 

SZKOLENIA ONLINE

 

  • krótkie, angażujące panele tematyczne (1-1,5h) 
  • wsparcie wdrożeniowe trenera po szkoleniu (mail, telefon)
  • praktyczne zadania
  • proste manuale wdrożeniowe
  • możliwość obejrzenia nagrania po szkoleniu

 

Zgłoś pytania do konsultanta L&D:

Milena Cieśla milena.ciesla@maroney.pl +48 530 077 545

lub zapytaj poprzez Messenger

 

KONSULTACJE TELEFONICZNE

Bezpłatne 30 minutowe konsultacje dla członków zarządów, kadry menedżerskiej.

 

Jeżeli ten czas nie będzie wystarczający dobierzemy dla Ciebie odpowiednia rozwiązanie z puli naszych usług!

 

 

Zarezerwuj rozmowę w kalendarzu konsultanta kontaktując się poprzez: biuro@maroney.pl lub  +48 600 599 923

lub zapytaj poprzez Messenger

 

 

Zgłoś pytania do konsultantki Maroney:

Milena Cieśla

milena.ciesla@maroney.pl 

+48 530 077 545

lub zapytaj poprzez Messenger

MATERIAŁY DODATKOWE , które będą uzupełniane na bieżąco