Cykl webinarów dla liderów

« wróć

ODWAŻNE PYTANIA WAŻNE ROZMOWY

100 PYTAŃ, KTÓRE KAŻDY LIDER POWINIEN CZĘSTO ZADAWAĆ

Od prawie 20 lat mam zaszczyt pomagać moim klientom rozwiązywać przeróżne problemy organizacyjne, mierzyć się z wyzwaniami zmieniającego się rynku i oczekiwań klientów zewnętrznych i wewnętrznych oraz kształtować kulturę organizacyjną od podstaw.

 

Jednym z narzędzi, którego stosowanie często doradzam klientom i je z powodzeniem wdrażałam (także w zespołach i organizacjach, którymi sama zarządzałam) były różnego typu rytuały pomagające ludziom pracującym razem, w tej samej firmie, dziale czy zespole, utrzymywać ze sobą nie tylko dobry kontakt, ale i budować zdrowe relacje oparte na prawdziwym porozumieniu i zaufaniu. KUP EBOOK TU (klik)

OPINIE CZYTELNIKÓW

"Pytania są kluczowe w każdej relacji - to one są narzędziem budowania porozumienia, rozwijania empatii.

 

Dzięki nim budujemy autentyczne, uczciwe i satysfakcjonujące relacje nie tylko te partnerskie, rodzinne czy przyjacielskie, ale także całą gamę relacji zawodowych.

 

To pytania stanowią o jakości rozmowy i są rdzeniem każdej zdrowej kultury organizacyjnej.

 

Dla mnie są podstawowym narzędziem pracy jako menedżerki, trenerki biznesu, psycholożki, mentorki.

 

To dzięki dobrym pytaniom, które sama usłyszałam od kogoś, zrobiłam największą pracę nad własnym rozwojem."

 

 

Fragment ebooka możesz przeczytać zaglądając na mój profil Linkedin, gdzie opublikowałam go a jednym z artykułów  "Monitoruj bicie serc zespołów" (klik)

 

ZAPRASZAM NA CYKL WEBINARÓW ODWAŻNE PYTANIA WAŻNE ROZMOWY

Każdy webinar to:

  • 2,5 godziny praktycznej sesji skupionej wokół jednego zagadnienia z ODWAŻNE PYTANIA. WAŻNE ROZMOWY.
  • materiały w wersji PDF
  • dostęp do narzędzi
  • wymiana inspiracji, networking"

Iwona

CHCESZ WIEDZIEĆ:

  • Co pozbawia motywacji 66% ludzi w pracy?
  • co powoduje, że 12% rezygnuje  z pracy?
  • co kosztuje firmę 12 milionów dolarów rocznie?
  • Kiedy pytanie nie jest pytaniem? Rodzaje pytań i to, co się pod nimi skrywa (pytania hipotetyczne, rozkazujące, pytania-pułapki).Co skrywa się pod udawanym pytaniem?
  • Barometr szczerości/ detektor fałszu - wpływ na relacje
  • W co grają ludzie? W co ty sam/samagrywasz?
  • Kim chcesz być? - po co zadawać sobie to pytanie?

TERMINY:  lipiec: 6 (10.00-11.30) lub 17 ( 15.00-16.30)    sierpień: 3 (15.00-16.30) lub 14 (10.00-11.30)

ZAPISY: Wypełnij formularz zapisów (klik)

 

 

 

 

Jeżeli masz niecałe 4 minutki to posłuchaj, jak  Iwona Golonko krótko zapowiada ten webinar na naszym  kanale You Tube (klik)!

Wyjaśnia tu wstępnie  czym się różni pytanie udawane od prawdziwego.

Czy zastanawiałaś/eś się na której ścieżce - Uczącego się czy Wyrokującego - jesteś najczęściej? Jeśli "NIE" - zrób to jeszcze dziś! Obserwuj swoje myśli i pytania, jakie zadajesz sobie, członkom swojego zespołu, partnerowi/partnerce, dzieciom, innym osobom.

W artykule promującym webinar "Ścieżka Uczącego się czy Wyrokującego? Którą z nich Ty codziennie wydeptujesz?"

podaję po kilka przykładów pytań, które pozwolą Ci rozpoznać ścieżkę, którą częściej wydeptujesz.

Zachęcam Cię do jak najczęstszego zadawania
pytań Uczącego się i unikania pytań Wyrokującego. 

 

Wstępnie omawiam te kwestie podczas webinaru, szczegółowo w cyklu, który startuje we wrześniu!

 

W rozmowie z Anną Potocką - Domin, wiceprezeską Business Centre Club oraz Fundacji Kobiety Inspirują wspólnie odsłoniłyśmy kilka mocnych i słabych stron zadawanych przez kobiety - siostry, matki, żony, menedżerki czy liderki pytań.

 

Spotkałyśmy się, aby porozmawiać szerzej o tym, jakie pytania zadają kobiety, czy czymś różnią się w tym zakresie od mężczyzn?

Zapraszam do posłuchania rozmowy na moim kanale You Tube!

MODUŁY PROGRAM I KALENDARZ SPOTKAŃ WRZESIEŃ - LISTOPAD 2020

INNE OPINIE CZYTELNIKÓW

 

 

" Ten ebook pokazuje ważne pytania. Niektórych nigdy nie zadałam ani sobie ani nikomu innemu. Na pewno to zmienię!" 

 

"Z każdym kolejnym pytaniem przekonuje się, jak bardzo mogę ubogacić mój styl zarządzania."

 

" Schodzę ze ścieżki wyrokującego i przechodzę na ścieżkę uczącego się. Dzięki tym pytaniom wiem dokładnie którędy iść"

 

"Dziękuje Iwona za kopnika... Dzięki temu, co napisałaś w tym ebooku  mogę przyjrzeć się uważniej sobie i swojemu zespołowi, mogę (jeżeli starczy mi odwagi) zmienić moją firmę w taką jakiej zawsze pragnąłem"

 

 

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • kluczowe czynniki mające wpływ na efektywność menedżera
  • szczerość, integralność i autentyczność lidera - czym są i jak nie wpaść w pułapkę zgubnej empatii i radykalnej szczerości 
  • wiarygodność lidera - jak zbadać własną? co mogę zrobić z wynikiem?
  • czy ja wiem i widzę jaki „ślad emocjonalny” zostawiam na innych? 
  • jakie pytania najczęściej zadajesz? co Cię może blokować przed zadawaniem właściwych pytań?
  • rozwój w organizacji a samorozwój lidera -  mój wpływ

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • emocje - skąd się biorą i jaki mamy na nie wpływ
  • czynniki wpływające na zaangażowanie zespołu  (przegląd badań, analiza wniosków i płynące z nich wskazówki dla lidera)
  • jak emocje wpływają na zespół - psychologiczne mechanizmy w interakcjach międzyludzkich
  • źródła powstawania  frustracji  i sposoby  jej przeciwdziałania
  • jak planować ważne rozmowy?
  • sprawdzanie, co  i jak się dzieje w zespole - regularność i kluczowe narzędzia

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • dysfunkcje pracy zespołowej
  • zgubna empatia i „dobre chęci” - odbieranie pracownikom wpływu i odpowiedzialności
  • praktyczny wymiar zaufania - jak i po co budować kodeks honorowy zespołu
  • zadawanie pytań jako narzędzie zarządzania oczekiwaniami
  • organizacja, w której nie zadaje się pytań - krótki przegląd gier psychologicznych
  • implementowanie kodeksu do relacji z partnerami biznesowymi, klientami, dostawcami etc.

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • przegląd najlepszych praktyk w zakresie monitoringu wyników
  • pułapki nadmiernej kontroli i zupełnego jej braku 
  • różnica między efektywnością a produktywnością
  • muda - źródła marnotrawstwa i sposoby na przeciwdziałanie
  • od mikromenedżmentu do servant leadership
  • dopasowanie narzędzi do  stopnia dojrzałości pracownika -ultrakrótkie przypomnienie podstaw przywództwa sytuacyjnego Blancharda na przykładzie własnego zespołu

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • pojęcie locus of control: czym jest? jak wpływa na motywację? 
  • spojrzenie na motywację z różnych perspektyw - czy wiesz jakie główne potrzeby, wartości i nagrody napędzają do działania każdego z Twoich pracowników?
  • zastosowanie testu na motywacyjne DNA wg. T. Lowe
  • zaangażowanie i wysokie morale w zespole -  czy cały czas musi być na tym samym poziomie?
  • co z tego, co robimy w naszej organizacji naprawdę motywuje moich pracowników? a co demotywuje?
  • co mnie inspiruje? jak i czym inspirować innych?

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • transfer, dyfuzja i absorpcja wiedzy - co u nas działa a co nie działa?
  • dyfuzja wiedzy w organizacji - jak przebiega pomiędzy ludźmi a działami
  • wąskie gardła informacyjne
  • kluczowe czynniki efektywnego przepływu informacji
  • blokady empatii, bariery w słuchaniu i w szczerej, otwartej komunikacji
  • odważny dialog Lidera - kluczowe 8 elementów
  • feedback czy feedforward?

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • ile mogą kosztować  menedżera  zaniedbania  w rozwijaniu jego zespołu?
  • nastawienie do błędów  (moich i mojej firmy) a rozwój organizacji i kształtowanie kultury
  • jak sprawić, by rozwój był wpisany w codzienną pracę? 10 pomysłów na uczenie się mimochodem
  • rozwijanie ludzibez budżetu- mentoring wewnątrzorganizacyjny i zewnętrzny
  • przegląd najbardziej efektywnych technik pobudzania kreatywności
  • szkolenie efektywne i nieefektywne - jak nie wyrzucić pieniędzy w błoto?

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • co decyduje o tym jaki wynik otrzymuję w testach diagnostycznych?
  • korzyści i pułapki testów osobowości, testów stylów poznawczych,  diagnoz talentów
  • prawdy i mity na temat osobowości, różnic indywidualnych, testów preferowanych stylów działania i myślenia
  • co szef musi wiedzieć zarządzając różnorodnym zespołem?
  • ekstrawersja i introwersja w biznesie - prawdy i   mity na temat introwertyków
  • pułapka talentu -  czym jest i jak jej unikać?

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • specyfika pracy zdalnej remote - perspektywa menedżera i pracownika
  • główne zagrożenia i szanse dla obu stron
  • narzędzia, zasady efektywnej współpracy zdalnej - jak efektywnie pracować z ludźmi, których spotykam tylko wirtualnie, często rozrzuconymi po całym świecie?
  • analiza SWOT zespołu - szukanie możliwości i przekuwanie ich w przewagi konkurencyjne

(2,5 H ) KLUCZOWE ELEMENTY:

  • jak obecne otoczenie (zwane erą V.U.C.A.) wpływa na kierowanie/zarządzanie zespołem?
  • kluczowe działania lidera w każdym obszarze V.U.C.A.
  • obserwacje zmian, trendów - rozwój uważności biznesowej (zewnątrzorganizacyjnej) 
  • uważny lider - jak obserwować zespół i interpretować sygnały od niego?
  • jak wykorzystać uważność do redukowania stresu u siebie i w zespole?
  • gdzie i jak szukać pozytywnej inspiracji?

WARUNKI UCZESTNICTWA

Serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar (NIE)UDAWANE PYTANIA, jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o ebooku  i cyklu webinarów ODWAŻNE PYTANIA WAŻNE ROZMOWY. Zapisz się rejestrując na wydarzenie w formularzu (klik) lub dołącz do wydarzenia na FB (klik)

 

Zapisz się na WYBRANE  moduły cyklu! 99 zł/moduł

Kliknij w miniaturę wybranego modułu, aby wybrać termin lub skorzystaj z formularza (klik)

UWAGA: zapisując się choć na jeden webinar otrzymasz  cały ebook ODWAŻNE PYTANIA WAŻNE ROZMOWY bezpłatnie.

 

 

 

Zapisz się na  CAŁY CYKL i zaoszczędź 500 zł: 990 zł  490zł

Napisz do nas mail na adres biuro@maroney.pl jeżeli chcesz wziąć udział w całym cyklu i zgarnij od nas rezerwacje wszystkich miejsc w dogodnym terminie  oraz  prezent: ebook INTROWERTYK W ZESPOLE Co szef ekstrawertyk powinien wiedzieć (klik).

 

 

 Masz pytania? Możesz zadzwonic: 530 077 545

lub napisać wiadomość: milena.ciesla@maroney.pl