BEZPŁATNE WEBINARY MARONEY - ZAPISZ SIĘ
>>formularz zapisów<<
60 minut spotkania
sesja Q&A
notatki wizualne do webinarów
W którym webinarze wakacyjnym weźmiesz udział?
06.07.2021 13.00 - 14.00. HR Business Partner Skill BOX ( Jak rozmawiać o programach HiPo)
20.07.2021 9.00 - 10.00 HR Business Partner Skill BOX ( Jak rozmawiać o badaniu zaangażowania)
03.08.2021 9.00 -10.00 HR Business Partner Skill BOX ( Jak rozmawiać o programach antymobbingowych)
09.08.2021 9.00 -10.00 Business Partner Skill BOX ( Jak rozmawiać o budowaniu wartości firmowych, misji i wizji)
WEBINAR HR Business Partner Skill Box
06.07.2021. 13.00 - 14.00 + SESJA QA
Jak rozmawiać z kadrą zarządzającą o programach talentowych dla kadry kierowniczej lub dla HiPo?
- Jak mówić o potrzebach szkoleniowych pracowników, tak aby Zarząd ich wysłuchał?
- Co przygotować na spotkanie z Zarządem by zaprezentować potrzeby?
- Jakiego języka warto używać? Jakich zwrotów warto unikać by nie obniżać wartości tego, co mówimy?
- Jak sformułować cel biznesowych projektu, KPI, uzasadnić harmonogram?
- Jak argumentować potrzeby HR-owe by zdobyć na nie budżet?
- Kiedy lepiej jest odpuścić projekt niż zrobić go w okrojonej wersji z uwagi na brak czasu/budżetu/zasobów? Jakie konsekwencje może nieść realizacja działań, dla samych działań a nie dla konkretnych celów?
WEBINAR HR Business Partner Skill Box
20.07.2021. 9.00 - 10.00 + SESJA QA
Jak rozmawiać z kadrą zarządzającą o badaniach zaangażowania?
- Jak mówić o motywacji i zaangażowaniu pracowników z perspektywy biznesowej
- Co przygotować na spotkanie z Zarządem by zwrócić uwagę na problem z zaangażowaniem?
- Jak pokazać, że dzięki badaniu można wyeliminować nieopłacalne działania z budżetu?
- Do jakich teorii motywacji się odnosić a do jakich nie?
- Jak przekonać Zarząd do zbadania poziomu zaangażowania lub motywacji?
- Jakie negatywne skutki braku działań w zakresie budowania zaangażowania można przytoczyć?
- Jak pokazać plan działań i zwrot z inwestycji?
- Jak przedstawić narzędzia i korzyści dla firmy?
- Jak wybrać rzetelne narzędzie, na co zwrócić uwagę?
- Jak zaangażować kadrę zarządzającą w komunikację badania?
- Czego w komunikacji nie może zabraknąć?
Magda Pietkiewicz CEO Zmotywowani.pl, twórczyni platformy badania pulsu zaangażowania ENPULSE
Czy wiesz, ile wynoszą starty z tytułu niezaangażowanych pracowników w organizacji?
Jak to wygląda w Polsce? Koszty rotacji i niezaangażowanych pracowników szacuje się jako 30 krotne roczne wynagrodzenie, nie mniej niż 30 tys. zł rocznie. Policz zatem jakie koszty może ponosić Twoja firma, jeśli miałaby 10% niezaagażowanych pracowników.
Mierzysz to?
Czy zdajesz sobie sprawę jaki % pracowników Twojej organizacji jest niezaangażowany?
Czy zatem praca z zaangażowaniem się opłaca? Poza aspektami ludzkimi takimi jak obniżenie stresu, lepsza jakość życia, musimy pamiętać o kosztach jakie ponosi organizacja z tytułu posiadania dużej grupy niezaangażowanych pracowników.
Jesteś ciekaw innych danych na temat zaangażowania pracowników? >>zapraszam do obejrzenia filmu<<
WEBINAR HR Business Partner Skill Box
03.08.2021. 9.00 - 10.00 + SESJA QA
Jak rozmawiać z kadrą zarządzającą o programach antymobbingowych, antydyskryminacyjnych?
- Jak mówić o mobbingu i dyskryminacji bez oskarżenia z troską o pracowników i kadrę zarządzającą?
- Jakie dobre praktyki i ich efekty pokazać zarządowi?
- Do czego się odwoływać- prawo, dobre praktyki, nagłaśniane sprawy sądowe, wyniki badań wewnętrznych?
- Jak przekonać Zarząd do działań w kierunku budowania zdrowej kultury i przeciwdziałania sytuacjom kryzysowym?
- Koncentrować się na negatywnych skutkach braku działań czy pozytywnych konsekwencjach nawet małych projektów edukacyjnych?
- Co zaproponować?
- Na jaką propozycję Zarządu się zgodzić, a kiedy powiedzieć "To nie wystarczy."?
09.08.2021. 9.00 - 10.00 + SESJA QA
Jak rozmawiać z kadrą zarządzającą o budowaniu wartości firmowych, wizji i misji firmy?
- Jak rozmawiać z Zarządem o odpowiedzialności i jego roli w procesie budowania wartości firmowych?
- Jaką listę argumentów za stworzeniem wartości firmowych przygotować?
- Ile wartości wypracować? Skąd będziemy wiedzieć, że te są naprawdę nasze?
- Jak przekonać Zarząd do aktywnego udziału w procesie?
- Jak pokazać plan działań i role?
- Kiedy zaproponować wsparcie zewnętrzne a kiedy realizować projekt wewnętrznymi siłami?