Informacja zwrotna przekazana we właściwy sposób i z właściwą intencją to klucz do zwiększania efektywności, doskonalenia i rozwoju kompetencji.
Skuteczne udzielanie informacji zwrotnej jest umiejętnością i jak wszystkie umiejętności trzeba ją ćwiczyć, aby zbudować swoją pewność siebie i dążyć to perfekcji.
Lata doświadczeń w pracy z zespołami i kadrą zarządzającą wskazują na kluczową rolę informacji zwrotnej nie tylko w efektywności zespołów, ale także w funkcjonującej w przedsiębiorstwach atmosferze pracy, zaangażowaniu i motywacji. Z naszych obserwacji wynika, że proces udzielania i otrzymywania informacji zwrotnej jest często postrzegany jako niepokojący i budzący strach, co nie sprzyja omówieniu wyników, wykorzystaniu dostępnych zasobów. Są one wręcz marnowane. Wg naszych obserwacji zespoły wykorzystują 20% możliwości, jakie daje to proste narzędzie. W dysfunkcyjnych zespołach nie są przedstawiane fakty, propozycje poprawy, a omawiane cele są krótkoterminowe.
Oferujemy:
- warsztaty z zakresu udzielania i przyjmowania zarówno pozytywnej, jak i negatywnej informacji zwrotnej,
- sesje informacji zwrotnej organizowane po badaniach AC/DC i PowerDC,
- zespołowe sesje informacji zwrotnej dla zespołów chcących podsumować swoją współpracę,
- wsparcie w przygotowaniu do cyklicznych rozmów oceniających.