Zdalne wsparcie kryzysowe

Nasi trenerzy i konsultanci dostępni są w godzinach 8.00 - 22.00

Zapewniamy pełną poufność i anonimowość.

Odpowiadamy na zapytanie w przeciągu 30 minut!

Wsparcie Pracowników oraz ich Rodzin

Wsparcie Menedżerów

Wsparcie HR 

 

Nasi trenerzy i konsultanci dostępni są w godzinach 8.00 - 22.00

Zapewniamy pełną poufność i anonimowość.

Odpowiadamy na zapytanie w przeciągu 30 minut!

Możesz wybrać dogodną ścieżkę kontaktu:

  • rozmowa telefoniczna
  • rozmowa poprzez komunikator typu skype/messenger/ whatsup
  • wideokonferencja online
  • mail

 

DEDYKOWANY Zespół wsparciowy tworzą:

  • psychologowie
  • eksperci zarządzania
  • konsultanci zarządzania kryzysowego
  • terapeuci
  • trenerzy biznesowi

Dedykowany zespół

DEDYKOWANY Zespół wsparciowy tworzą:

  • psychologowie
  • eksperci zarządzania
  • konsultanci zarządzania kryzysowego
  • terapeuci
  • trenerzy biznesowi

Jakie problemy możemy pomóc Ci rozwiązać?

  • zarządzanie zdalne (ustalenie celów, priorytetów, dobór narzędzi, komunikacja, delegowanie, rozliczanie, jak poradzić sobie z wizją trudnych decyzji personalnych, utrzymanie efektywności zespołów wirtualnych)

 

  • praca w zespole zdalnym (planowanie pracy, kontrola zadań, oragnizacja spotkań online)

 

  • komunikacja ( specyfika komunikacji zdalnej, pułapki, usuwanie barier komunikacyjnych, język)

 

  • budowanie zaangażowania i motywacji zdalnie (budowanie zaufania, autorytet menedżera, narzędzia, sprawdzone praktyki)

 

  • zarządzanie stresem ( pętla emocji, proces powstawania napięcia, narzędzia redukowania napięcia, jak zmniejszać panikę w zespole, jak lęk przełożyć na konstruktywne działania, podejmowanie decyzji w zmiennej rzeczywistości VUCA)

 

  • odporność psychiczna (jak budować w zespole i u siebie, zdrowe nawyki, wartościowe działania, jak sobie radzić z emocjami, kiedy projekty nagle zostały wstrzymane)

 

  • zarządzanie emocjami (proces powstawania emocji, narzędzia do kontroli emocji, taktyki obniżania poziomu negatywnych emocji u innych, jak nie eskalować emocji, kontrola paniki, uspokajanie emocji i nastrojów ludzi wokół nas)

 

  • zarządzanie kryzysowe ( jak zwinnie zaktualizować strategię, przyjęcie nowej roli lidera zmian, komunikacja, budowanie zaufania, trudne sytuacje, odpowiedzialność)

 

  • zarządzanie zmianą (proces zmiany, emocje, kroki wprowadzania zmian, efektywna komunikacja, elementy zmiany, zdalne wprowadzanie zmian)

USŁUGI

 

SZKOLENIA ONLINE

 

  • krótkie, angażujące panele tematyczne (1-1,5h) 
  • wsparcie wdrożeniowe trenera po szkoleniu (mail, telefon)
  • praktyczne zadania
  • proste manuale wdrożeniowe
  • możliwość obejrzenia nagrania po szkoleniu

 

Zgłoś pytania do konsultanta L&D:

Milena Cieśla milena.ciesla@maroney.pl +48 530 077 545

SESJE COACHING/MENTORING

 

WIELOKIERUNKOWE WSPARCIE MENEDŻERA,

KTÓRE...

  • jest najskuteczniejszą i najszybszą metodą rozwijania kompetencji kluczowych w obecnej sytuacji kryzysowej,
  • pomaga menedżerom dostrzegać nowe możliwości i w ten sposób pomaga organizacjom osiągać najlepsze rezultaty w okresie ogólnego spowolnienia/zamrożenia działań firmy,
  • prowadzi do wyraźnej, mierzalnej poprawy efektywności w zakresie w zarządzanym przez niego zespole zdalnym,
  • podnosi morale, gdyż indywidualna praca jest efektywnym sposobem pracy nad postawą kluczowych osób w organizacji.

ZOBACZ OFERTĘ (klik)

KONSULTACJE TELEFONICZNE

Bezpłatne 30 minutowe konsultacje dla członków zarządów, kadry menedżerskiej.

 

Jeżeli ten czas nie będzie wystarczający dobierzemy dla Ciebie odpowiednia rozwiązanie z puli naszych usług!

 

 

Zarezerwuj rozmowę w kalendarzu konsultanta.

(UWAGA OPCJA W PRZYGOTOWANIU!

 

Zgłoś pytania do konsultantki Maroney:

Milena Cieśla

milena.ciesla@maroney.pl 

+48 530 077 545

MATERIAŁYDODATKOWE , które będą uzupełniane na bieżąco

Kluczowe projekty Maroney

Zdalne wsparcie kryzysowe
Zdalne wsparcie kryzysowe

3 kanały wsparcia kryzysowego i rozwojowego dla  całych organizacji, zespołów i  menedżerów w obliczu pandemii COVID-19!

Coaching/mentoring online

Szkolenia online 

Konsultacje  telefoniczne

Rozwój sprzedaży
Rozwój sprzedaży

Sprzedaż w stylu R.E.T.R.O.

Akademia Psychologii Uczciwej Sprzedaży dla pasjonatów życia ceniących najwyższą jakość produktów, usług i relacji.

 

PROGRAM ROZWOJU KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH 

Akademia Zarządzania
Akademia Zarządzania

Organizacje w erze VUCA  potrzebują LIDERÓW VUCA, którzy mają odpowiednie do tych wyzwań kompetencje!

 

KOMPLEKSOWY PROGRAM ROZWOJU LIDERÓW

Ocena kompetencji
Ocena kompetencji

Najbardziej efektywne narzędzie zorientowane na identyfikację i rozwój kompetencji osób kluczowych dla organizacji!

 

Ocena i rozwój kompetencji jednocześnie! 

Motywacyjne DNA
Motywacyjne DNA

Czy znasz swoje najważniejsze:

DRIVES (dążenia)?

NEEDS (potrzeby)?

AWARDS (nagrody)?

 

indywidualne badanie + warsztat menedżerski

 W CO MY TU GRAMY
W CO MY TU GRAMY

Wykorzystanie analizy transakcyjnej do identyfikowania gier i kształtowania relacji interpersonalnych w organizacji- analiza komunikacji, transakcji  i gier. 

 

 WARSZTATY I SESJE ZESPOŁOWE

interaktywne warsztaty
interaktywne warsztaty

integracja zespołu i dobra zabawa

budowanie lepszej współpracy

podnoszenie efektywności komunikacji oraz jakości pracy zespołowej

 

przyjemne z pożytecznym, czyli szkolenie  i integracja z wykorzystaniem zajęć w terenie

 

Design Thinking
Design Thinking

Metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

 Podczas warsztatów uczestnicy poznają wszystkie istotne aspekty stosowania w praktyce proponowanego podejścia

warsztaty metodą Design Thinking

moderacja pracy zespołu