Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.
Podczas warsztatów uczestnicy poznają wszystkie istotne aspekty stosowania w praktyce proponowanego podejścia – od tworzenia idei, przez projektowanie, prototypowanie, wdrażanie do zarządzania relacjami z użytkownikami wdrożonego rozwiązania.
Po co?
Aby:
- wypracować nowe kierunki i inspiracje poznać i doświadczyć metody Design Thinking (praktyka zamiast teorii)
- spojrzeć na swoją markę, produkt, usługę oczami użytkowników
- zintegrować zespół
- zmotywowoać się do działania
- poznać metody efektywnej współpracy - wyróżniająca strategia komunikacji i podstawy do budowania silnej marki
- poukładać strategię komunikacji z wytycznymi
- opracować procesy i procedury marketingowe na przyszłość
- określić jasny plan działania
- wzmocnić zaangażowanie kluczowych osób w proces zmian, uczynić ich współodpowiedzialnymi
- poznać nowy sposób pracy
- wypracować nowe kierunki i inspiracje
Podczas warsztatów gdzie uczestnicy rozpracują wybrane wyzwanie Klienta.
Group możemy też określić (poprzez obserwacje ich pracy inne potrzeby szkoleniowe).
Jeżeli poznają proces, Design Thinking wykorzystają.:
- w projektach i w burzach mózgów
- w marketingu i kampaniach reklamowych
- w sprzedaży i tworzeniu ofert handlowych
- w budowaniu strategii i tworzeniu innowacji
- w wymyślaniu nowych produktów i usług
- w rozwiązywaniu problemów w firmie (i w życiu!).
Przy okazji rozwiną empatię, umiejętność stawiania właściwych pytań i definiowania problemu, rozbudzą swoją kreatywność i nauczą się jak tanio i szybko budować prototypy rozwiązań i jak testować swoje pomysły.
To uporządkowany proces twórczy, który prowadzi do konkretnych, wdrażalnych, biznesowo opłacalnych, a przede wszystkim pożądanych przez klientów rozwiązań.
TRENERZY i PROJEKTY