Design Thinking

Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

 

Podczas warsztatów uczestnicy poznają wszystkie istotne aspekty stosowania w praktyce proponowanego podejścia – od tworzenia idei, przez projektowanie, prototypowanie, wdrażanie do zarządzania relacjami z użytkownikami wdrożonego rozwiązania.

 

Po co? 

Aby:

  • wypracować nowe kierunki i inspiracje poznać i doświadczyć metody Design Thinking (praktyka zamiast teorii)
  • spojrzeć na swoją markę, produkt, usługę oczami użytkowników
  • zintegrować zespół
  • zmotywowoać się do działania
  • poznać metody efektywnej współpracy - wyróżniająca strategia komunikacji i podstawy do budowania silnej marki
  • poukładać strategię komunikacji z wytycznymi
  • opracować procesy i procedury marketingowe na przyszłość
  • określić jasny plan działania
  • wzmocnić zaangażowanie kluczowych osób w proces zmian, uczynić ich współodpowiedzialnymi
  • poznać  nowy sposób pracy
  • wypracować nowe kierunki i inspiracje

 

Podczas warsztatów gdzie uczestnicy rozpracują wybrane wyzwanie Klienta. 

Group możemy też  określić (poprzez obserwacje ich pracy inne potrzeby szkoleniowe).

 

Jeżeli poznają proces, Design Thinking wykorzystają.: 

  • w projektach i w burzach mózgów
  • w marketingu i kampaniach reklamowych
  • w sprzedaży i tworzeniu ofert handlowych
  • w budowaniu strategii i tworzeniu innowacji
  • w wymyślaniu nowych produktów i usług
  • w rozwiązywaniu problemów w firmie (i w życiu!).

 

Przy okazji rozwiną empatię, umiejętność stawiania właściwych pytań i definiowania problemu, rozbudzą swoją  kreatywność i nauczą się jak tanio i szybko budować prototypy rozwiązań i jak testować swoje pomysły. 

 

To uporządkowany proces twórczy, który prowadzi do konkretnych, wdrażalnych, biznesowo opłacalnych, a przede wszystkim pożądanych przez klientów rozwiązań. 

TRENERZY i PROJEKTY

Kluczowe projekty Maroney

Rozwój sprzedaży
Rozwój sprzedaży

Sprzedaż w stylu R.E.T.R.O.

Akademia Psychologii Uczciwej Sprzedaży dla pasjonatów życia ceniących najwyższą jakość produktów, usług i relacji.

 

PROGRAM ROZWOJU KOMPETENCJI SPRZEDAŻOWYCH 

Akademia Zarządzania
Akademia Zarządzania

Organizacje w erze VUCA  potrzebują LIDERÓW VUCA, którzy mają odpowiednie do tych wyzwań kompetencje!

 

KOMPLEKSOWY PROGRAM ROZWOJU LIDERÓW

Ocena kompetencji
Ocena kompetencji

Najbardziej efektywne narzędzie zorientowane na identyfikację i rozwój kompetencji osób kluczowych dla organizacji!

 

Ocena i rozwój kompetencji jednocześnie! 

 W CO MY TU GRAMY
W CO MY TU GRAMY

Wykorzystanie analizy transakcyjnej do identyfikowania gier i kształtowania relacji interpersonalnych w organizacji- analiza komunikacji, transakcji  i gier. 

 

 WARSZTATY I SESJE ZESPOŁOWE

interaktywne warsztaty
interaktywne warsztaty

integracja zespołu i dobra zabawa

budowanie lepszej współpracy

podnoszenie efektywności komunikacji oraz jakości pracy zespołowej

 

przyjemne z pożytecznym, czyli szkolenie  i integracja z wykorzystaniem zajęć w terenie

 

Design Thinking
Design Thinking

Metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie problemów i potrzeb użytkowników.

 Podczas warsztatów uczestnicy poznają wszystkie istotne aspekty stosowania w praktyce proponowanego podejścia

warsztaty metodą Design Thinking

moderacja pracy zespołu