Wybierz dział

Nasz zespół

   
  Zarząd
   

Anna Masłoń

Doktorantka Szkoły Głównej Handlowej  (SGH) w dziedzinie ekonomii – Kolegium Gospodarki Światowej. Absolwentka: - Studiów Podyplomowych z  Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet  Warszawski) oraz ...

Doktorantka Szkoły Głównej Handlowej  w dziedzinie ekonomii – Kolegium Gospodarki Światowej. Absolwentka: Studiów Podyplomowych z  Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet  Warszawski), Zarządzania Projektami (SGH) oraz dziennych Stosunków Międzynarodowych (Uniwersytet  Warszawski). Specjalistka w zakresie doradztwa biznesowego, funduszy pomocowych UE, koordynator  i uczestnik kilkudziesięciu projektów unijnych o wartości ponad 240 mln PLN. Specjalista w zakresie opracowywania biznesplanów, analiz rynku, raportów i ekspertyz.  TRENER z  dziesięcioletnim doświadczeniem w realizacji i obsłudze szkoleń o tematyce unijnej, przedsiębiorczości oraz umiejętności miękkich. Autorka licznych artykułów m.in. EU 2020 from the Small and Medium Enterprises’ Perspective, „Poradnik jak napisać wniosek UE” (portal Gazety Wyborczej),  „Posykiwanie środków na OZE” (Gazeta Prawna), „Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych w ramach dostępnych programów UE” (Fundusze Europejskie), „Szansa na innowacje” (Fundusze Europejskie), „Jak napisać zwycięskie projekty” – Nowoczesna Firma, „Wpływ FE na sytuację MŚP w Polsce” (The Warsaw Voice).

  ............................................................................................................................................

Iwona Golonko

Absolwentka programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych sektorach....

Absolwentka programu Executive MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych sektorach (m.in.: konsulting, transport, nieruchomości, rekrutacja i szkolenia). Przez ostatnie 10 lat zarządzała firmami i projektami.  Jako Dyrektor HR na Europę w firmie First Group plc., czołowej firmie w sektorze transportu publicznego w Wielkiej Brytanii, odpowiadała za największy międzynarodowy projekt  rekrutacyjno-szkoleniowy (z kilkunastu tysięcy rekrutowanych kandydatów  z krajów Unii Europejskiej  ponad 2000 osób przeszkolonych i zatrudnionych w First Group). Coach i mentor biznesu (Certyfikowany Coach ICC) oraz jest wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Łazarskiego (studia podyplomowe i MBA).  

  ............................................................................................................................................

Piotr Lawendowski

Doświadczony konsultant w obszarach analizy potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia indywidualnych rozwiązań dla Klientów. Specjalizacja w obszarze sprzedaży, zarządzania sprzedażą, optymalizacji procesów sprzedaży, budowania pipeline, które zwiększają efektywność zarządzania procesem sprzedaży ...

Doświadczony konsultant w obszarach analizy potrzeb szkoleniowych oraz tworzenia indywidualnych rozwiązań dla Klientów. Specjalizacja w obszarze sprzedaży, zarządzania sprzedażą, optymalizacji procesów sprzedaży, budowania pipeline, które zwiększają efektywność zarządzania procesem sprzedaży. Z branżą szkoleniową związany od 2005 roku. „Wiele osób mówi mi, że znam się na sprzedaży. Ja odpowiadam - po prostu lubię to, co robię. Wiem jedno - czas spędzony na spotkaniach z Klientami dostarcza mi wiele przyjemności - nie wyobrażam sobie pracy, w której mam współpracować głównie z komputerowym systemem.” Ukończył studia prawnicze na Uczelni Łazarskiego - specjalizacja prawo cywilne i handlowe. 

  ............................................................................................................................................

Igor Herma

Doktorant SGH w dziedzinie finansów - Kolegium Zarządzania i Finansów. Dyrektor finansowy K&R Enterprises Sp. z o.o. oraz doradca Zarządu ds. finansowych w Astro S.A. Od lipca 2012 r. Przewodniczący Rady Nadzorczej Biomass Energy Project S.A. Certyfikowany Doradca przy Alternatywnym Systemie Obrotu. Absolwent studiów magisterskich SGH. ...

Doktorant SGH w dziedzinie finansów - Kolegium Zarządzania i Finansów. Dyrektor finansowy K&R Enterprises Sp. z o.o. oraz doradca Zarządu ds. finansowych w Astro S.A. Od lipca 2012 r. Przewodniczący Rady Nadzorczej Biomass Energy Project S.A. Certyfikowany Doradca przy Alternatywnym Systemie Obrotu. Absolwent studiów magisterskich SGH. W latach 2007 – 2008 Dyrektor Finansowy w Karen Notebook S.A. W latach 2008 – 2009 Dyrektor Finansowy Euro Marketing Group Sp. z o.o./X3M Digital S.A. W latach 2008 – 2009 sprawował również funkcję Prezesa Zarządu Airport Village Sp. z o.o. (spółka z dominującym udziałem Skarbu Państwa). W okresie kwiecień 2011 - wrzesień 2012 zasiadał w Radzie Nadzorczej Veniti S.A. W 2012 r. pełnił też funkcję doradcy Energa-Obrót S.A. w zakresie transakcji kapitałowych. 

  ............................................................................................................................................
   
  Pracownicy
   

Roman Ormaniec

Niezależny trener OUTDOOR pracujący głownie metodą „experiential learning” . Ma doświadczenie jako wychowawca młodzieżowy  (obozy i zimowiska, placówki oświatowe m.in.S.O.S), pedagog penitencjarny (zakłady karne, izba dziecka),   Specjalizuje się ...

Niezależny trener OUTDOOR pracujący głownie metodą „experiential learning” . Ma doświadczenie jako wychowawca młodzieżowy  (obozy i zimowiska, placówki oświatowe m.in.S.O.S), pedagog penitencjarny (zakłady karne, izba dziecka),   Specjalizuje się w warsztatach (głownie metodą outdoor) z zakresu: Komunikacji interpersonalnej, Trudnych  relacji interpersonalnych w zespole, Budowania i kierowania zespołem, Integracji  i motywacji ze-społu, Pracy ze stresem oraz. „Train the Trainers”  Przygotowywał i realizował projekty szkoleniowe dla największych firm na polskim rynku współpracując z firmami szkoleniowymi (m.in. Team Builders International Sp. z o.o, House of Skills S.A., Experts Team) oraz samodzielnie.   W Maroney Group  odpowiada za rozwój szkoleń typu OUTDOOR i warsztatów rodzinnych opartych o ideę TREE CLIMBING oraz innych koncepcji innowacyjnych metod uczenia przez doświadczenie.  

WYKSZTAŁCENIE

  • Uniwersytet Warszawski, Instytut Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji, studia magisterskie  
  • brał u dział w szeregu warsztatów naukowych m.in:
    • „Drama w Edukacji” we współpracy z University of Exeter  
    • „Twórcze Rozwiązywanie Problemów” (INTRA)  
    • „Psychologia Kliniczna” (Uniwersytet Warszawski)  
    • „Mediacja” (Uniwersytet Warszawski)  
 
  ............................................................................................................................................

Malwina Faliszewska

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Stosunków Międzynarodowych oraz Kolegium Języka Francuskiego na Uniwersytecie Warszawskim, stypendystka Université Paris VIII i Université de Creteil. Studentka Podyplomowego...

Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Stosunków Międzynarodowych oraz Kolegium Języka Francuskiego na Uniwersytecie Warszawskim, stypendystka Université Paris VIII i Université de Creteil. Studentka Podyplomowego Studium Trenerów Grupowych w Laboratorium Psychoedukacji.   Kobieta, która nie boi się zmian, a życie traktuje jak wyzwanie.  Uważa, że warto walczyć o realizację swoich marzeń zawodowych. Trenerka rozwoju osobistego,  jej pasją jest motywowanie do działania i pozytywnych zmian w życiu tych wszystkich, którzy poszukują swojej drogi. Wspiera ludzi w odkrywaniu ich możliwości i potencjału. Organizatorka i pomysłodawczyni konferencji oraz spotkań dla kobiet pt. “Kobiece Inspiracje”,  współorganizatorka projektów „Wieczór Zdrowej Egoistki” i „Akademia Kobiet Niezależnych” . Jest pasjonatką rozwoju osobistego i odkrywania w ludziach ich możliwości twórczych. Współautorka warsztatów dla kobiet, pt. „Postaw na siebie, odkryj swój potencjał”, „Mapa marzeń -od marzenia do działania” oraz „Ja złośnica – kobiece prawo do złości”.  

  ............................................................................................................................................

Joanna Olejnik

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Menadżer projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie...

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Menadżer projektów współfinansowanych ze środków unijnych. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie projektów szkoleniowych, uczelniami wyższymi i samorządami. Organizatorka programów i konferencji związanych z rozwojem i promocją przedsiębiorczości. Od 2010 Radna Miasta Płocka. 

Ostatnia pasja to jazda motocyklem.

 
  ............................................................................................................................................

Żaneta Wittek

Absolwentka Nottingham Trent University na kierunku European Business and Finance oraz doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego w obszarze naukowym Zarządzanie Projektami. Certyfikowany Project Manager w ramach metodyk PRINCE2 oraz PMI ...

Absolwentka Nottingham Trent University na kierunku European Business and Finance oraz doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego w obszarze naukowym Zarządzanie Projektami. Certyfikowany Project Manager w ramach metodyk PRINCE2 oraz PMI. Autorka dokumentacji aplikacyjnych opracowywanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego oraz wielu programów międzynarodowych, takich jak: 7th Framework Programme, Norweski Mechanizm Finansowy, Leonardo da Vinci, konkursy Komisji Europejskiej, Central Europe Programme . Uczestnik szkoleń z zakresu zarządzania projektami w ramach metodyk PRINCE2, IPMA oraz PMI, pozyskiwania i rozliczania dotacji z funduszy strukturalnych na lata 2007-2013. 

  ............................................................................................................................................

Marta Bożko

absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych sektorach: m.in. nieruchomości, finanse, rekrutacja i szkolenia. Brała udział w realizacji największego projektu rekrutacyjno – szkoleniowego realizowanego ...

absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w różnych sektorach: m.in. nieruchomości, finanse, rekrutacja i szkolenia. Brała udział w realizacji największego projektu rekrutacyjno – szkoleniowego realizowanego dla First Group plc. - czołowej firmy w sektorze transportu publicznego w Wielkiej Brytanii (z kilkunastu tysięcy rekrutowanych kandydatów z krajów Unii Europejskiej ponad 2000 osób przeszkolonych i zatrudnionych w First Group). Obecnie, od kilku lat, związana z Maroney Group, w którym zajmuje się współrealizacją projektów szkoleniowych. Posiada kilkuletnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych UE.

  ............................................................................................................................................

dr Agnieszka Kłos

doktor nauk ekonomicznych uzyskany w 2012 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Badań Wspólnoty Europejskiej. Specjalizuje się w obszarze polityki rozwoju regionalnego Unii Europejskiej, budżetu Unii Europejskiej, finansów publicznych, w tym m.in. w zakresie systemu przepływów środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz realizacją budżetu Unii Europejskiej w Polsce...

doktor nauk ekonomicznych uzyskany w 2012 r. w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Badań Wspólnoty Europejskiej. Specjalizuje się w obszarze polityki rozwoju regionalnego Unii Europejskiej, budżetu Unii Europejskiej, finansów publicznych, w tym m.in. w zakresie systemu przepływów środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz realizacją budżetu Unii Europejskiej w Polsce. Posiada długoletnie doświadczenie zawodowe związane z zarządzaniem środkami unijnymi i środkami krajów EFTA, w tym kontroli wydatkowania środków publicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwie Finansów oraz Banku Gospodarstwa Krajowego oraz podczas staży oraz wizyt studyjnych m.in. w Ministerstwie Finansów Niemiec, Ministerstwie Gospodarki Niemiec, Ministerstwie Infrastruktury Niemiec oraz Ministerstwie Gospodarki Francji, w Departamentach właściwych ds. finansowania inwestycji realizowanych z wykorzystaniem funduszy strukturalnych, zarządzania programami operacyjnymi, kontroli finansowej środków pochodzących z UE oraz walki z nieprawidłowościami. Była członkiem Regionalnego Komitetu Sterującego Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w Województwie Zachodniopomorskim oraz członkiem Zespołu oceniającego wnioski o uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa dla projektów realizowanych w ramach Funduszu Spójności. Współautor i współrealizator projektów o charakterze edukacyjnym i naukowo-badawczym finansowanych ze środków Jean Monnet oraz NBP.

  ............................................................................................................................................

Aleksandra Szczerba-Zawada

doktor nauk prawnych. W 2013 r. z wyróżnieniem obroniła rozprawę doktorską na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalizuje się w prawie Unii Europejskiej oraz prawie antydyskryminacyjnym....

doktor nauk prawnych. W 2013 r. z wyróżnieniem obroniła rozprawę doktorską na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalizuje się w prawie Unii Europejskiej oraz prawie antydyskryminacyjnym. Autorka licznych artykułów naukowych opublikowanych w raportach, podręcznikach, wydawnictwach pokonferencyjnych i czasopismach naukowych oraz pierwszej na polskim rynku wydawniczym monografii poświęconej pozycji ustrojowej Rady Europejskiej. Ekspertka w projektach badawczych z zakresu prawa do równego traktowania i prawa UE. Wielokrotna stypendystka Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

  ............................................................................................................................................

Grażyna Borowska

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kilkanaście lat kariery zawodowej związanej ze szkoleniami. Trzy lata pracowała na stanowisku koordynatora szkoleń i cztery lata na stanowisku kierownika szkoleń. Posiada doświadczenie koordynatora szkoleń, kierownika szkoleń, konsultanta personalnego ds. rekrutacji, coacha i trenera biznesu...

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Kilkanaście lat kariery zawodowej związanej ze szkoleniami. Trzy lata pracowała na stanowisku koordynatora szkoleń i cztery lata na stanowisku kierownika szkoleń. Posiada doświadczenie koordynatora szkoleń, kierownika szkoleń, konsultanta personalnego ds. rekrutacji, coacha i trenera biznesu. Brała udział we wdrażaniu systemu ocen pracowniczych i systemu badania efektywności szkoleń w Polkomtel S.A. Jest autorką scenariuszy szkoleń multimedialnych przygotowujących do rozmów oceniających (dla kadry kierowniczej i pracowników). Prowadziła wykłady na konferencjach i studiach podyplomowych na temat szkoleń i rozwoju pracowników. Od trzech lat pracuje jako coach. Posiada uprawnienia do prowadzenia coachingu i business coachingu. W obszarze coachingu posiada doświadczenie w pracy z kadrą menedżerską i trenerami biznesu. Jako coach ceniona za profesjonalizm oraz umiejętności łączenia technik coachingowych z trenerskimi i mentoringowymi. Jej dużym atutem w coachingu kadry menedżerskiej jest własne  kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym. Od ponad dziesięciu lat pracuje jako trener- konsultant. Z dużymi sukcesami prowadzi cykle warsztatów w ramach projektów Talent Management w segmencie bankowym, telekomunikacyjnym i produkcyjnym. Jej głównym zadaniem w tych projektach jest przygotowanie kandydatów do objęcia stanowisk kierowniczych. W ramach tych programów przygotowała również grupy mentorów do pełnienia roli opiekunów młodych talentów. Jej główny obszary specjalizacji w szkoleniach to: zarządzanie zespołem, zarządzanie szkoleniami, mentoring i coaching. W ramach metodologii Insights przeprowadziła kilkadziesiąt szkoleń z zakresu komunikacji i zarządzania dla specjalistów i kadry kierowniczej wszystkich szczebli. Koncepcję typów Insights Discovery i Extended DISC wykorzystuje również w pracy coachingowej. Jako trener ceniona jest za profesjonalizm, wiedzę, umiejętność budowania relacji z uczestnikami szkoleń oraz dynamiczny, interaktywny sposób prowadzenia zajęć. Jako coach pracowała z pracownikami takich firm, jak: Europejski Instytut Rozwoju Kadr, PGE, Oriflame Poland, Uniwersytet Łódzki, Perfekt Image, Spintegra, Time S.A., Wyższa Szkoła Mazowiecka, Akademia Szybkiej Nauki, Akademia Nauki Vianavigo, Vision Express, TP S.A.

  ............................................................................................................................................

Dominika Nawrocka

ekspert ds. komunikacji marki, specjalizujący się w Public Relations. Swoją wiedzę zdobywała w renomowanych agencjach PR i na najlepszych polskich uczelniach. Przygotowywała strategie działań PR i plany komunikacyjne dla dużych polskich i światowych marek....

ekspert ds. komunikacji marki, specjalizujący się w Public Relations. Swoją wiedzę zdobywała w renomowanych agencjach PR i na najlepszych polskich uczelniach. Przygotowywała strategie działań PR i plany komunikacyjne dla dużych polskich i światowych marek (Volvo, UPS, Warka, Winiary, Samsung, Johnny Walker, 3M, Dulux, Velvet, Orange, Reserved, Absolut, Pilsner Urquell). Ma na swoim koncie nagrody i wyróżnienia w konkursach PR za zrealizowane z zespołem projekty dla marek. Prowadzi szkolenia z zakresu podstaw Public Relations, komunikacji marki w nowych mediach, komunikacji 360 stopni, zarządzania komunikacją firmy i marki w kryzysie, komunikacji wewnętrznej w organizacji.

  ............................................................................................................................................

Piotr Benedyk

trener, coach i konsultant biznesowy. Specjalizuje się w szkoleniach dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: kierowania zespołem, zarządzanie czasem, coachingu, prezentacji, asertywności, obsługi klienta, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, budowania zespołu....

trener, coach i konsultant biznesowy. Specjalizuje się w szkoleniach dla średniej i wyższej kadry kierowniczej. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu: kierowania zespołem, zarządzanie czasem, coachingu, prezentacji, asertywności, obsługi klienta, negocjacji, rozwiązywania konfliktów, radzenia sobie ze stresem, komunikacji, inteligencji emocjonalnej, budowania zespołu. Stosuje tylko aktywne metody prowadzenia szkoleń (warsztaty, scenariusze, symulacje, gry, case’y). Koncentruje się na twórczych aspektach szkolenia, wypracowując z uczestnikami praktyczne rozwiązania. Jego dewizą jest: „Sama wiedza ma niewielkie znaczenie, dopóki się czegoś naprawdę nie doświadczy”. W wolnych chwilach gra na waltorni. Od 2012 roku pełni funkcję wiceprezesa International Institut of Coaching (IIC). Jest również mentor coachem w takich programach, jak „ Akademia Wiedzy”, „YBP Poland”.

 


Copyright 2012 Maroney Group. Wszelkie prawa zastrzeżone Realizacja Visuality.